Dit is een voorbeeld pagina
Overzicht
Ons restitutie- en retourbeleid is geldig gedurende 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Verschillende soorten goederen komen niet in aanmerking voor retournering. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen zijn.
Aanvullende niet-retourneerbare items:
Om uw retourzending te voltooien, hebben we een bon of aankoopbewijs nodig.
Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke restituties worden verleend:
Restituties
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw restitutie.
Als u wordt goedgekeurd, wordt uw restitutie verwerkt en wordt er automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode toegepast, binnen een bepaald aantal dagen.
Late of ontbrekende restituties
Als u nog geen restitutie heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening.
Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij; het kan even duren voordat uw restitutie officieel wordt geplaatst.
Neem daarna contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een restitutie wordt geplaatst.
Als u al deze stappen heeft doorlopen en nog steeds geen restitutie heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via {e-mailadres}.
Aanbiedingen
Alleen reguliere geprijsde items kunnen worden gerestitueerd. Aanbiedingen kunnen niet worden gerestitueerd.
Omruilingen
We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het moet omruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op {e-mailadres} en stuur je artikel naar: {fysiek adres}.
Cadeaus
Als het artikel als een cadeau was gemarkeerd bij aankoop en rechtstreeks naar u werd verzonden, ontvangt u een cadeaubon ter waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar u gemaild.
Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd bij aankoop, of als de gever van het cadeau de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om deze later aan u te geven, zullen we een terugbetaling naar de cadeaugever sturen en zal deze op de hoogte worden gebracht van uw retourzending.
Verzending van retourzendingen
Om uw product te retourneren, moet u uw product verzenden naar: {fysiek adres}.
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten zijn niet restitueerbaar. Als u een restitutie ontvangt, wordt de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw restitutie.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kost voordat uw omgeruilde product u bereikt, variëren.
Als u duurdere items retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzekerde verzending aan te schaffen. We garanderen niet dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op via {e-mail} voor vragen met betrekking tot restituties en retouren.